Preguntes freqüents
Aquí podràs trobar les respostes a alguns dubtes.
Si després de llegir-les et sorgeix alguna altra pregunta, no dubtis en contactar amb nosaltres per e-mail o telèfon.
Estarem encantats d’atendre’t.
Com he de fer una compra?
Per comprar una activitat pots fer-ho des de la pestanya “Calendari” del menú, o bé anant al desplegable “Les nostres activitats” i activant l’opció llegir-ne més del programa que desitgis realitzar.
Es pot cancel·lar una compra?
Sí, sempre que es compleixin els requisits de la mateixa.
Podràs trobar tots els detalls especificats en les Condicions del servei, així com informació sobre quins són els teus drets.
Si un cop llegides les condiciones necessites alguna altra informació, pots enviar-nos un correu electrònic a la nostra adreça eixorinatura@gipgestio.cat i estarem encantats de resoldre els teus dubtes.
Com puc pagar la meva compra?
A Eixorí Natura hem habilitat els següents mètodes de pagament via online: Visa/Mastercard i transferència bancària.
Els programes disposen d’assegurança?
Tost els programes d’activitats que ho requereixen legalment, disposen d’assegurança d’accident.
Quin material/equipament he de portar a les activitats?
Aquesta informació està disponible en cadascun dels programes. En ells es descriu l’activitat/s a desenvolupar, nivell, equipament i material necessari que cal portar.
Quin nivell de dificultat tenen les activitats?
A cada programa apareix indicat el nivell de dificultat.
Per conèixer els detalls, hem habilitat un quadre descriptiu amb els diferents nivells per a cada activitat que podràs consultar anat a la pestanya “Nivell” que trobaràs en el menú.
I si no puc seguir el ritme de l’activitat/programa?
Tots els nostres programes disposen de tutela i seguiment continu.
Conseqüentment, donat el cas, Eixorí Natura habilitaria una solució el més àgil possible per traslladar al client fins al punt de trobada.
I si fa mal temps?
Quan la previsió meteorològica (pluja, vent, neu,…) suposi un risc pel tipus d’activitat, es considerarà causa de força major i el programa quedaria anul·lat.
En cas contrari, l’activitat es mantindrà en la data fixada.
Què inclou un programa?
Les nostres activitats estan dissenyades per no tenir que preocupar-se de res més que gaudir de l’entorn natural i la programació escollida.
A més, trobaràs indicats els serveis inclosos en la descripció del producte i el tríptic informatiu adjunt.
On puc trobar les activitats previstes?
La programació de les activitats està disponible a la pestanya “Les nostres activitats” i Calendari”, classificades per categories.